[Czuwaj] Re: namioty

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Wto, 29 Maj 2007, 12:32:16 CEST

Co kraj to obyczaj. My od 2 lat mamy combaty campusa.

To są trójki, ale jak na biwak to sie zastęp małych dziewczyn mieści
(dorosłych to 3 rzeczywiście)
Na razie nie ma śladów zużycia a namioty są na tyle lekkie że nie sa
wielkim obciążeniem (moja córka daje radę 60 l plecakowi z prztroczonym na
zewnątrz combatem. Co najważniejsze. Ceny wyjściowe są spore ale w
praktyce po upustach zapłaciłem za nie cos koło 170 zł za szt. Na dzień
dzisiejszy nie mają śladów użytkowania, są całe i nie przeciekają :)
Generalnie polecam mniejszy sprzęt, łatwiej go ogrzać a namiot nie służy
do tego by w nim siedzieć :)

Jeśli chodzi o jakość to oczywiście marabut a potem długggo nic. Ale ceny
sa trudne do przyjecia. W tym roku marabut podjął produkcję nowego
namiotu. Tunel... świetna sprawa, specjalnie dla harcerzy ale cena ponad 2
tys... niestety...

Janusz Sikorski