[Czuwaj] potencjalna sytuacja kryzysowa

Mateusz Moryto prv mateuszmoryto w interia.pl
Wto, 29 Maj 2007, 21:43:38 CEST

Mój instruktor na kursie HSR w 2002 r. Seascout napisał:
"Zobaczcie, jak dzięki zdecydowanej postawie komendanta chorągwi z Poznania
i transparentności działań władz harcerskich, potencjalna afera przeszła bez
echa."

Przykład przemyślanego i zdecydowanego działania, który jest sukcesem
wyłącznie Wielkopolski. W mojej ocenie władze lokalne organizacji
harcerskich i rzecznicy prasowi winni być przeszkoleni do działania w takich
sytuacjach, a ich reakcje powinny być następstwem realizowania ustalonych
procedur - standardów. Nie chodzi mi oczywiście wyłączanie o niewłaściwe
zachowania instruktorów, ale również klęski żywiołowe, wypadki, czy też
zaginięcia. Propozycja do przemyślenia.

phm. Mateusz Moryto
HGR OPOLE

Ile masz w domu niepotrzebnych rzeczy?