[Czuwaj] przykłady pełnienia służby

Mikołaj Olszewski mikus w harcerz.pl
Wto, 29 Maj 2007, 23:12:35 CEST

Witajcie!

W związku z obchodami XL-lecia nadania Hufcowi Mokotów imienia Szarych
Szeregów postanowiliśmy odkurzyć i ożywić temat służby w naszych
środowiskach, w szczególności nastawiając się na działalność na rzecz
społeczności lokalnych.

Mam zatem do szacownych listowiczów zapytanie i prośbę: czy Wasze
środowiska (drużyny/szczepy/hufce) pełnią obecnie jakąś służbę, którą
mogłyby/chciały się pochwalić? Czy macie może jakieś materiały na ten
temat (zdjęcia, opisy, wspomnienia, artykuły, itp. itd.) lub może
chcielibyście co nieco na ten temat napisać?
Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info - pozwoli to nam należycie
zaprezentować i zareklamować służbę w hufcu a także pokazać, że jest ona
możliwa, ba, nawet powszechna... :)

Ps. Zdecydowanie zależałoby mi na przykładach służby pełnionych raczej
przez całe drużyny/szczepy/hufce (oczywiście podchodzi pod to służba
pełniona indywidualnie ale przez wszystkich członków), a nie jedynie
przez wybranych instruktorów.

--

  Nie pękaj! - Jest OK.

           Mikus