RE: [Czuwaj] Program ZHP [było: Opiekun próby]

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 30 Maj 2007, 14:04:57 CEST

Jestem zszokowany po lekturze tego dokumentu.

Równia pochyła.

Ja dodałbym jeszcze całkowite zaniedbanie pracy z metodyką starszoharcerską, a w konsekwencji jej pogrzebanie i fiasko reformy. :/.
Nie wiem i nie byłem wstanie się dowiedzieć, co kierowało obecną ekipą gdy likwidowała wydziały ( o stylu w jakim to się odbywało już wiele liter na tej liście napisano). Faktem jest, iż w dziedzinie programu i pracy z kadrą zrobiono ogromny krok wstecz. Postępujący upadek referatów w Chorągwiach, nędza propozycji programowych (bo gdzie mają powstawać?) to najjaskrawsze przykłady.

Ze swej strony życzę członkom Rady Naczelnej odwagi w podejmowaniu decyzji.
--
phm Rafał Suchocki
Hufiec Warszawa Praga Północ im. "Wigierczyków"