RE: [Czuwaj] Media na zjeździe programowym :)

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 31 Maj 2007, 00:42:24 CEST

::
::Nie wiem czy wiecie, ale GK zdecydowała na ostatnim posiedzeniu że
::udział akredytowanych mediów na naszym zjeździe będzie ograniczony do
::wypowiedzi Biura Prasowego zjazdu. Nie ma możliwości przeprowadzenia
::wywiadów z delegatami, członkami władz, ani transmisji (relacji) z obrad
::zjazdu.
::
::To się nazywa dopiero transparentność i przejrzystość działania :)
::
::Szumyk

Szumyk, masz tę decyzję GK?

Ja wiem, że dziennikarze zostali zaproszeni na Zjazd, biuro prasowe będzie
ich obsługiwało i będą mogli rozmawiać z kim tylko będą chcieli.

Akredytacje nie są wydawane, bo nikt nie ogranicza np. liczby dziennikarzy.
Każdy dziennikarz, który stawi się w Załęczu dostanie przepustkę na wejście
do namiotu obrad i teren zjazdu.

Jest tylko ograniczenie co do transmitowania obrad w radio.

Seascout