RE: [Czuwaj] namioty, by³o: www.zhp.pl

Seascout seascout w o2.pl
Wto, 13 Lis 2007, 23:16:19 CET

::
::(Wtedy pojawia siê argument ¿e jako¶æ a nie ilo¶æ...) Rafa³. Przecie¿
::my znamy dok³adnie przebieg takiej dyskusji :]
::

No tak, ale mi chodzi konkretnie o te pa³atki. Przecie¿ to ani nie:
- nieprzemakalne,
- wygodne
- ³adne

Co kilka lat w moim hufcu na wartach 1 listopada (a jak¿e!! !! !!) jaka¶
taka pa³atka zapala siê od ¶wieczek.

A mimo to, kadra instruktorska usilnie forsuje zak³adanie tego na harcerzy.

W 2006 roku, podczas Wêdrowniczego Wyzwania (wiem... prawdziwi twardziele
nie je¿d¿± na takie imprezy, bo tam nie ma musztry i strzelania, za to
trzeba biegaæ i je¼dziæ rowerem) spytali¶my jednego druha z obs³ugi,
dlaczego ubiera US i czy to dobre ubranie. Chwali³. ¯e ognioodporne,
nieprzemakalne (sic!), fajne do lasu. No by³ jeden feler. Drogie to jest i
nie ka¿dego staæ na komplet US z butami (kiedy¶ w reklamach w Komandosie te
buty nazywa³y siê "nie do odparcia" i "na ka¿d± pogodê" - co w obu
przypadkach by³o blefem, bo po zmoczeniu dawa³o siê je ¶ci±gn±æ bez
rozwi±zywania...)

Kurcze... do dzi¶ zastanawiam siê kto tego dzieciaka tak ok³ama³, wmawiaj±c
mu, ¿e polski US jest nieprzemakalny.

Sk±d ludzie to maj±?

Seascout

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj