[Czuwaj] styl

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 14 Lis 2007, 10:59:54 CET

G00rek napisał:
> Co do pałatek - jest jeszcze gorzej. Bo one są zupełnie oldskulowe.
> Kto buduje schronienie z pałatek dziś? (Wiem, wiem pewnie KPW ;)

Słuchaj nooo Michał. To, że wiemy do czego służy np. pałatka i potrafimy
jej używać nie znaczy, że w nich chodzimy po mieście :)
Nie mamy jednolitego stylu, jeśli chodzi o "Leśnych" to preferujemy
blizzarta, richle, scarpy (jak ktoś ma mniej kasy to otmęt czy chełmek)...

A co do budowania schronień z pałatek... Heh naprawde nie wiem skąd Ci to
przyszło do głowy? Widziałes może kogoś z KPW w pałatce (ja chodzę w
graff-ie na pewno nie przypomina to pałatki) ? A może widziałeś kiedyś
jakis szałas zbudowany przez naszych ludzi... no tak ale tam też nie
używamy pałatek... no zupełnie nie wiem skąd Ci to przyszło do głowy :)

sikor