Re: Re[2]: [Czuwaj] namioty, było: www.zhp.pl

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 14 Lis 2007, 11:59:03 CET

14-11-07, harclot <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> A tak na marginesie, to mimo że w znacznym stopniu
> zgadzam sie z tym co tu napisałeś,
> pozwolę sobie zauważyć że jednak wyczuwa się
> wędrowniczą "monokulturowość" Twojego
> doświadczenia instruktorskiego.

To nie tak Czesiu. Instruktorsko byłem kadrą harcerską,
starszoharcerską i wędrowniczą. I prawdą jest to co napisałem -
harcerski styl tworz przede wszystkim instruktorzy i wędrownicy. Nikt
nie przejmuje się 9 latkiem ubranym tak czy inaczej (bo to pewnie
zabawa). 20 latkiem przejmuje się każdy - przecież to raczej już nie
zabawa. Tak więc ze strony społecznej to oni tworzą przede wszystkim
nasz wizerunek...

Od środka natomiast jest tak jak pisałem w poprzednim mailu -
dzieciaki ZAWSZE wzorują się na starszych. Praktycznie zawsze. Więc
będą chcieli mieć to co mają starsi - kadra, wędrownicy, instruktorzy.