[Czuwaj] wykładnia NSH - ISTNIEJE

Śro, 14 Lis 2007, 13:32:00 CET

Dnia 14-11-2007 o 13:20:52 Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl>
napisał(a):

> No i mam , uchwała z 9 września istnieje. Za chwilę puszczę ją listę.
> Dla zwiększenia napięcia proponuję maultką zabawę. Przeczytajcie proszę
> (nie dokładnie, obejrzyjcie) losowo wybrane 2-3 uchwały NSH ze strony
> dokumenty.zhp.pl A za chwilę puszczę tą z 9 września.

Pisownia oryginalna:
"
Uchwała nr 18/XXXV
Naczelnego Sądu Harcerskiego z dnia 9 września 2007 roku godzina 21.30
  w sprawie zapytania Naczelniczki ZHP czy zaproponowany przez Naczelnika
ZHP
  kandydat do Głównej Kwatery jeżeli w wyniku głosowania nie uzyska 50% + 1
  głosów może zostać za wnioskowany do ponownego wyboru.

Naczelny Sąd Harcerski jednoznacznie stwierdza, że nie ma takiej możliwości

Z-ca Przewodniczącego NSH

hm Jan Olgerbrand
"

(od słów "Naczelny" do "Olgerbrand" - pogrubienie, interpunkcja i
ortografia zgodna z oryginałem)

Ryszard Rutkowski