[Czuwaj] www.zhp.pl

Seascout seascout w o2.pl
Śro, 14 Lis 2007, 22:24:26 CET

::| Minęło prawie 10 godzin. Rozumiem, że noc była, że nie ma obowiązku
::czytać
::| listy ale Dorota, Krzysiek, Jola Wy na pewno czytacie. Nie wiem jak inni
::| członkowie i instruktorzy GK. Ale naprawdę bardzo Was proszę poprawcie
::| "naczelnictwo". Nie mamy w ZHP takiej struktury.
::
::Kowlaku!
::Nie mamy też FORMALNIE korpusu komendantów choragwi, nie mamy hufcowych i
::szczepowych (tylko komendantów), a w praktyce są. :)
::Coś chyba kolega się czepia :D

Ja nie wiem, czy w kadencji Wiesława Maślanki, w regulaminie GK, nie
znalazło się określenie "naczelnictwo", na naczelnika, zastępców i
skarbnika, jako swoiste "prezydium zarządu". Ale pewny wcale nie jestem...

Seascout