[Czuwaj] OT: sprzęt skladnica.net

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 14 Lis 2007, 23:22:29 CET

Kilka miesięcy temu Górek i Michalina oferowali polary składnicy_net. Wtedy
nie reagowałem, ale teraz chętnie bym kupił produkt tej firmy. Jednak nie
chodzi mi o polar, tylko o śpiwór (najlepiej nowy, ale nie koniecznie -
ważne żeby był w dobrym stanie).

Wiem że składnica już od dawna nie działa, ale może w jakimś magazynie
zachowało się trochę niesprzedanego sprzętu? Albo ktoś kupił kiedyś śpiwór
ale go nie używał? Jeśli ktoś by wiedział coś na ten temat, byłbym wdzięczny
za informacje na priv.

Pozdrawiam, Michał