Re: [Czuwaj] Zespół Technik Harcerskich

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Pią, 16 Lis 2007, 22:10:27 CET

----- Original Message -----
From: "Szymon G?ogowski" <drzewid w gmail.com>
> dziś czytam sobie rozkaz "zjazdowy" i patrzę...
> oczy mi wyszły na wierzch...
> bo 5 instruktorów X mają przydział do :
> ZESPOŁU TECHNIK HARCERSKICH
> Nie wiem co to za zespół, czy coś w rodzaju Zespołu Pieśni i Tańca czy
> Zespołu Instrumentów Dziwnych - ale 5 głosów nasze miłościwie panująca
> ma w kieszeni przy reelekcji :)

Norma... u mnie kiedyś był w Hufcu Harcerski Zespół Recytatorski :-))))

> ponadto mamy 3 instruktorów z czynnym prawem wyborczym, którzy mają
> funkcję:
> INSTRUKTOR HUFCA
>
> heh, czy gdzieś u was pojawiła się podobna twórczość przeradosna ??

a czy instruktor hufca to nie jest poważna funkcja? Dlaczego zaraz
przeradosna twórczość :-)
może być nawet instruktorem d/s sprzątania biura i jak został mianowany w
rozkazie to wszystko gra i buczy i nie powinieneś podważać tego.