[Czuwaj] [OT] Wybierz swój region Polski :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lis 2007, 11:56:58 CET

Niby nie na temat, ale cisza na liście, a przecież jesteśmy
organizacją historyczno-rekonstrukcyjną, więc wiele osób zainteresuje
;)))

Podczas rejestracji w jednym z serwisów internetowych (templatki do
joomli) zostałem poproszony o wybór kraju. Polska oczywiście. Wtedy
owtorzyło się okienko wyboru "state" czyli regionu, czy województwa na
nasze warunki. A tu...

http://images34.fotosik.pl/52/753305929066945d.jpg

Niezłe. Tylko ciekawe czemu nie dali do wyboru zaboru rosyjskiego?
Po raz pierwszy oprócz regionu geograficznego mogłem okreslić się w
CZASOPRZETRZENI. Napisałem  do adminów. Mają napisac do autorów
komponentu :]