[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 26 Lis 2007, 11:17:45 CET

26-11-07, Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

> Wiem, wiem. Chciałem cię wprawić w dobry humor w poniedziałkowy
> poranek. Ciesz się, bo mało ci zostało :P
>
> g00rek
>

> http://starszyzna.zhp.pl - natchniony Twoim postem wszedłem na stronę
coraz bardziej odpowiedniego dla mnie wydziału i ze zdziwieniem zobaczyłem
jak on się nazywa. Czy ktoś z szanownych czytelników wie co to jest
starszyzna harcerska? I czym się różni od starszyzny wymienionej w statucie
ZHP.

A co do moich optymistycznych wieści to druh Tomasz :D ma rację. Zbyt szybko
spojrzałem na listę wniosków i radość przesłoniła mi możliwość logicznego
myślenia :D
--
Kowlak