[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 27 Lis 2007, 23:42:31 CET

27-11-07, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nikt nie musi się ze mną zgadzać, taki po prostu jestem i takich wokół mnie jest trochę.

Oczywiście, nikt ci nic nie nakazuje. Może ja jestem dziwny, ale u nas
w Paskudnej Stolycy, w harcerstwie do ludzi mniej więcej w tym samym
wieku zwracamy sie na ty :) Nie mówiąc już o tym, że w internecie od
dawien dawna forma mówienia sobie na ty jest o wiele bardziej
powszechna niż w realu. Ale rozumiem, Śląsk, hierarchia ;))