[Czuwaj] Fundusze Norweskie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 28 Lis 2007, 15:43:39 CET

28-11-07, Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

> Starozakonny druhu Robercie, czemu zawsze mówisz do mnie
> "cześć/siemasz" zamiast "czuwaj" i "Goorek" a nie "druhu Michale" ? :)
>
> Jakoś sobie nie mogę przypomnieć :)

Dla uściślenia - nie uważam sie za osobą powszechnie szanowaną, czy
starszą :) Ale jak na razie NIKT nie napisał (a na pewno nie ja) że w
stosunku do osób starszych mówimy na TY.  Chodziło o osoby w tym samym
wieku.

Więc Robercie, ee DRUHU ROBERCIE (w końcu starszy jesteś :P ) -
bronisz twierdzy której nikt nie zaatakował.

Ale to normalne przy dotykaniu Świętych Tradycyjnych Elementów w harcerstwie :)