[Czuwaj] Taniec wyuzdanej harcerki - wyzwanie PR dla nowej GK?

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 30 Lis 2007, 14:28:07 CET

Dnia 30-11-2007 o godz. 14:11 Michał Górecki napisał(a):

> Parasol wczytaj się dokładnie. Ta co tańczyła nie jest harcerką :]
> Tylko ta co udostępniła... Ale pewnie na takie skojarzenia liczyli
> autorzy.
>
> g00rek

hmm koledzy w pracy rzucili mi Super Expressem
z satysfakcją!
ale przeczytalam cały 'artykuł'
i wynika z niego, ze dziewczyna, która wrzuciła do internetu jest
harcerką i zroibła to bo :
CYTAT:"Podobno chciała, byw ten sposób szefowa szkolengo koła
harcerskiego dowiedziała się jaką osobą naprawdę jest Ewa - mówi nasz
informator"

a wielki tytuł na stronie 9 to HARCERSKA ZABAWA W PORNOGRAFIĘ

brrrrrr
i pseudo zdjęcia

pozdrawiam
Ania

Tych emocji nie możesz przegapić!
Dawid CYGAN Kostecki w walce wieczoru podczas
Senator Night of The Champions! Zobacz wielką Galę Boksu
kliknij -> http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fcygan-w-rzeszowie.html&sid=116