[Czuwaj] Taniec wyuzdanej harcerki - wyzwanie PR dla nowej GK?

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 30 Lis 2007, 15:07:53 CET

Dnia 30-11-2007 o godz. 14:58 Michał Górecki napisał(a):

> Czesiu. Harcerka na górze to Karolina, która wrzuciła filmik.
> Roznegliżowana osoba na dole to Ewa.
>
> Nie wiem po tym zdjęciu poznałeś że jest harcerką :P
>
> g00rek

Druhowie drodzy
(piszę i wcale sie z was nie śmieję ani nie tworze dystansu)
czy SE kiedykolwiek korzystał z oryginalnych zdjęć?
to wyssane z palca a zdjęcia z internetu.

najciekawsze jest to, ze w tej samej szkole (!)
jakis czas temu była podobna afera.....
jak czesto słyszycie o Miechowie ???

Samoloty
Promocyjne oferty linii lotniczych. Ceny już od 79 zł - Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl%2Fpromocje%2F&sid=112