[Czuwaj] Zmiany w statucie - uzupełnienie

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 4 Paź 2007, 13:55:39 CEST

W związku z pytaniami dotyczącymi mojego porannego maila - wyjaśniam:

1) Nie chodzi o to, aby ktoś opisał swój pomysł na WSZYSTKIE wymienione
tematy. To były tematy przykładowe. Zakładam, że każdy ma pomysły nie na
wszystkie, ale np. na jeden temat, ale ma to dokładnie przemyślane. Na
tych przemyśleniach w wąśkim  temacie mi zależy

2) Nie trzeba być prawnikiem, aby móc się wypowiedzieć. Prawo bowiem jest
tu tylko narzędziem. W statucie znajdują się zapisy prawne pewnych idei,
koncepcji - i o nie właśnie chodzi.

Przykład:
Ktoś może mieć przemyślaną kwestię kadencyjności. Że lepiej, aby np.
kadencja władz hufca wynosiła 2 lata, a nie 4. I ma tu argumenty różnego
typu. I właśnie o te argumenty mi chodzi!!!
Wyższa szkoła jazdy: ponieważ kadencja jest powiązana z kadencyjnością,
ktoś ma też pomysł, aby zamiast kadencyjności (dwie kolejne, pełne)
wprowadzić ograniczenie, gdzie będzie się liczyć lata pełnionej funkcji
(np. nie dłużej niż 6 lat).
A jak to wszystko zapisać precyzyjnie w statucie - tego nie musi wiedzieć,
to robota dla prawników. :)

Pozdrawiam!
GC