[Czuwaj] Dlaczego nas nie ma

jowitas.jowitas w neostrada.pl jowitas.jowitas w neostrada.pl
Sob, 13 Paź 2007, 08:29:11 CEST

My dyskutujemy tu na tej liście o różnych ważnych i mniej ważnych sprawach m.in., że harcerze bardzo często korzystają z internetu. Dzisiaj przez przypadek potrzebowałem coś znaleźć z naszej harcerskiej dziedziny i wpisałem w wirtualnej polsce w wyszukiwarce słowo-harcerstwo. Jakie było moje zaskoczenie, że w wykazie stron pierwszy pojawił się wpis ZHR a  ZHP nie ma. To można wyciągnąć prosty wniosek, że ZHP nie istnieje. I stąd m.in. nasze problemy ilościowe. Nie dbamy o naszą bytność i rozpoznawalność. Często jesteśmy rozpoznawalni, że znowu mają jakieś problemy. Warto by nasz wizerunek nie kojarzył się tylko z problemami, które często sami tworzymy. I tu ukłon w stronę Dh. Doroty Całki i całej naszej władzy centralnej zróbmy wizję naszego Zwiąku wesołą, zaradną, pełną radości i wiedzy. A wtedy nawet zapracowane "maluchy" i młodzież i ich rodzice będą mieli ochotę spróbować się z nami zaprzyjaźnić.

Leszek S.
Opole-miasto