[Czuwaj] Ubezpieczenie na biwaku - potrzebne?

Hanna Sotek hanus79 w o2.pl
Śro, 17 Paź 2007, 22:23:27 CEST

Czuwaj!

Wynika to z Instrukcji Organizacyjnej HAL i Z. Każdy organizator placówki
wypoczynku (a zgodnie z tą instrukcją biwak jest takową) ma obowiązek
przedstawić polisę ubezpieczeniową NNW. Jeśli ubepieczenie szkolne
obejmuje wypadki poza szkołą i zajęciami szkolnymi to jest ok - powinna
Druha postarać się o ksero takiej polisy. Z praktyki wiem, że w różnych
szkołach różnie jest i nie każda szkoła ma taki sam zakres ubezpieczenia.
W ZHP natomiast wszyscy są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Ja też przy każdym biwaku ubezpieczam. Pieniądze niewielkie, a czasami
poszkodowany zyska. Ale przede wszystkim jest to nasz obowiązek.
Pozdrawiam
Hanna