[Czuwaj] Ubezpieczenie na biwaku - potrzebne?

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 18 Paź 2007, 14:00:00 CEST

18-10-07, harclot w poczta.onet.pl <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Jesli chcesz "biwak" zrobic teraz (poza HAL/HAZ)
> i jesli nie bedzie to
> "forma w zakresie krajoznawstwa i turystyki"
> to nie musisz
> ubezpieczac, zglaszac, a tym bardziej zatwierdzac, go w KH.
>
> ---------------------------------------
> 2.8. Biwak
> Jest jedna z form dzialalnosci podstawowych jednostek ZHP,
> trwajaca od 2 do 5 dni, organizowana:
> (...)
> b) w innym czasie - w zakresie krajoznawstwa i turystyki.
> (...)
> [...]

Czesiu a możesz tak mnie laikowi wytłumaczyć co Twój post wniósł do
dyskusji? Bo dyskusja nie o tym co jest biwakiem a co nie jest a raczej o
tym czy warto się ubezpieczyć dodatkowo skoro dzieciaki są ubezpieczone w
szkole.

--
Kowlak