[Czuwaj] Pobudka nr 14

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 18 Paź 2007, 15:22:11 CEST

| No właśnie. Grzesiu. Czemu nie ma??
|

| --
| --------------
| Kowlak

Ponieważ:
1) Był w "Na tropie", był w "Pobudce", więc trzeci wywiad w ciągu
pierwszych trzech tygodni urzędowania to byłoby nic innowacyjnego.
2) Nie mam co się ścigać w konkurencji "kto pierwszy", bo "Czuwaj" nie ma
szans z publikacjami internetowymi.
3) Mnie interesuje głębsza rozmowa, już po rozeznaniu się małgosi nieco w
tym, co jest do zrobienia, po podjęciu pierwszych decyzji, po
skrystalizowaniu się wizji.

Wniosek: taki właśnie tekst będzie w formule tematu numeru w numerze
listopadowym.
GC