RE: [Czuwaj] Re: 1% podatku (dłuuugie!)

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 30 Paź 2007, 09:04:14 CET

Z uporem maniaka będę zwracal uwage na fakt, ze sytuacja z ujawnianiem wplat
dotyczy tylko osob, co do których mamy wiedze, ze wplacili.
Nie mamy szansy na dotarcie do osob, które wybraly wplate 1% dla ZHP
dlatego, ze kiedys byli w harcerstwie i nagle ich naszlo, żeby to wlasnie
nam wplacic, albo zobaczyli FAJNA reklame, albo dostali ulotke. Co z nimi?
Ich wplata pojdzie dla GK lub Choragwi i nigdy nie dotrze do jednostki, dla
ktorej była kierowana...

Mysle, ze jest jeszcze czas, aby podjac jakies dzialania, które spowoduja,
ze wplata adresowana dla danej jednostki będzie zapisana dla niej wlasnie.

Na pewno nie zrobi tego nikt z GK, czy z Choragwi, bo nie maja w tym zadnego
interesu.

Wiec metode trzeba wypracowac na dole. Jedyna władza, która może coś z tym
zrobić to Rada Naczelna, która nie powinna mieć żadnego interesu, żeby
wpłaty poszły do GK lub Choragwi. Czy RN będzie w stanie na koniec tego roku
cos z tym zrobic? Moim zdaniem, gdyby pojawil się pomysl jak to zalatwic, to
RN moglaby podjac uchwale w tej sprawie.

Gramy o kwoty wyrazane w milionach. Jeśli te pieniadze nie dotra tam gdzie
były adresowane, to w przyszlym roku te pieniadze dostanie OSP...

Pozdrawiam

Tomek