[Czuwaj] Pobudka nr 14

Seascout seascout w o2.pl
Wto, 30 Paź 2007, 09:11:37 CET

::> Gratulacje przekażę. Reprezentacja hufca liczyła 50 osób a bilety
::> kosztowały
::> 15 i 20 funtów. Nie pamiętam byśmy akurat o tym prywatnie rozmawiali,
choć
::> rozmawialiśmy o mailu dotyczacym Jambo, który cytowałem na forum.
::> SW
::
::Wyjasnilam rowniez, jak dostawalo sie wejsciowke na Jambo - przy bramie,
::nawet jesli ktos byl wczesniej zgloszony jako scout guest. Wystarczylo
::pewnie zadzwonic do komendanta, bedac przy bramie Jamboree.
::
::Inga

Ja przepraszam... Z braku czasu dopiero teraz przeczytałem sobie artykuł w
Pobudce:
http://www.pobudka.org.pl/pl/index.php?option=com_content&task=view&id=463&I
temid=97

I dopiero teraz do mnie dotarła informacja Sławka.

Proszę Inga, wyjaśnij mi czy dobrze rozumuję: "po półgodzinnym zamieszaniu,
trochę prośbą, trochę groźbą, a przede wszystkim harcerską zapobiegliwością,
udaje nam się uzyskać oficjalną zgodę na wejście harcerek i harcerzy ZHR na
teren Jamboree bez stosownej opłaty" a delegacja hufca Sławka z ZHP musiała
tę stosowną opłatę uiścić?

Bo tak mi jakoś teraz to wychodzi...

Seascout