[Czuwaj] Pobudka nr 14

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 30 Paź 2007, 09:52:21 CET

O a mnie ciekawi jakie to były prosby i grożby?
Sprzedaliście nas w Jałcie, a teraz na Zlot za darmo nie chcecie wpuścić? ;-)
A Dywizjon 303? ;-)

Zastanawiam się, jak też zareagowali by nasi organizatorzy przyszłorocznego Orbisu, gdyby ekipa z innej organizacji, próbowała "prośbą i grożbą" wwprowadzić na zlot ludzi z innej organizacji. Bez opłat i wcześniejszych ustaleń, oczywiście.

--
s00