RE: [Czuwaj] 1% podatku - krótkie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 30 Paź 2007, 11:59:22 CET

Kto "ma załatwione" ?
Albo kogo w ten sposób zalatwia?

Skrot mogla mieć kazda jednostka w ZHP. Nie widze technicznego problemu.
Ktos nie staral się wystarczjaco mocno, albo komus wystarczylo, ze GK i
Choragwie będą dostawac 1%. Ciekaw tylko, kto będzie wplacal? Bo ja nikogo
nie będę nmawial, żeby na konto Stolecznej wplacal kase, bez systemowego
rozwiazania tego problemu.

Taka organizacja jak ZHP z takim rozwiazaniem może się pozegnac z czolowym
miejscem wśród nalepszych wynikow z 1%.

Pozdrawiam

Tomek