Re: [Czuwaj] 1% podatku - krótkie

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Wto, 30 Paź 2007, 14:58:40 CET

Jak to kto biedny urzednik ! To chyba jasne ! A techniczne problemy widziala
nie rada ale osoby podejmujace decyzje w ministerstwie, mino wielu
propozycji wielu organizacji nie tylko ZHP !
Pozdrawiam
Tomasz Łebek

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, October 30, 2007 11:59 AM
Subject: RE: [Czuwaj] 1% podatku - krótkie

Kto "ma załatwione" ?
Albo kogo w ten sposób zalatwia?

Skrot mogla mieć kazda jednostka w ZHP. Nie widze technicznego problemu.
Ktos nie staral się wystarczjaco mocno, albo komus wystarczylo, ze GK i
Choragwie będą dostawac 1%. Ciekaw tylko, kto będzie wplacal? Bo ja nikogo
nie będę nmawial, żeby na konto Stolecznej wplacal kase, bez systemowego
rozwiazania tego problemu.

Taka organizacja jak ZHP z takim rozwiazaniem może się pozegnac z czolowym
miejscem wśród nalepszych wynikow z 1%.

Pozdrawiam

Tomek