[Czuwaj] Re: znajomi harcerze poszukują sternika na Rejs na Mazurach PILNE

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 20:33:05 CEST

> Witam,

> znajomym harcerzom z ZHR wypadł w ostatniej chwili sternik,
> poszukują kogoś na zastępstwo, czyli można pojechać na żagle za darmo.

> Info:

> Start: 6.09.2007 na jaz. Jagodne, oni wyruszają z Łukowa autokarem o
> 14.00 (14.30 są Siedlcach)

> 4 kabinówki, harcerze z podstawówki i gimnazjum, nieliczne liceum.
> Cześć była na podobnym rejsie w zeszłym roku.

> Powrót w niedzielę w godz.16-18 z Górkla  (do Siedlec/Łukowa)

> Kontakt:
> Piotr Giczela
> [...]

Informuję szanownych listowiczów, że dziś po południu udało mi się znaleźć brakującego skipera.
Dziękuję wszystkim, którzy starali się pomóc.

CZUWAJ!
--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela