[Czuwaj] Re: Prawicowo - narodowo...uwaga DŁUGIE

Jakub Roszkowski lysocikuba w wp.pl
Czw, 6 Wrz 2007, 09:58:18 CEST

Ja zadałbym jeszcze panu Ż 2 pytania:
1.Czy kocha swoją rodzinę?
2.Czy utrzymuje zatem drugą rodzinę gdzieś w Afryce bo przecież
solidarność ogólnoludzka go do tego zobowiązuje.
Pytania są raczej retoryczne...
Artykuł jest wg mnie tendencyjny i po prostu głupi.
Trochę dziwi to u kogoś kto studiował w Londynie.Ale LSE jest niestety
raczej mekką lewaków więc nie do końca mnie to dziwi.I sama postać pana
Singera-Australijczyk mieszkający w USA.Oni to sobie mogą pozwolić na
pacyfizm i antypatriootyzm.My z różnych względów takiego luksusu nie
mamy...
Pozdrawiam
Kuba

Pachnidło, historia człowieka obdarzonego genialnym węchem,
przebojem zdobyło ekrany kin w całej Europie. Pachnidło
obejrzysz już na DVD!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fpachnidlo.html&sid=14