Re: turboharcmistrz, by³o Re: [Czuwaj] Zjazd.

£ukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Czw, 6 Wrz 2007, 14:06:21 CEST

Jako instruktor Kujawsko Pomorskiej mam bardzo mieszane uczucia co do
dzia³añ w³adz mojej Chor±gwi.
Na moje ten regulamin ChKSI nie by³ z³y. Spe³nia³ wymogi regulaminowe z
uchwa³y Rady Naczelnej, ale i bardziej u¶ci¶li³ ramy czasowe trwania prób
instruktorskich.
U mnie w KSI Hufcowej jest:
1.              Zalecany czas trwania próby wynosi od 1 roku do 2 lat. W
uzasadnionych i         wyj±tkowych przypadkach KSI mo¿e skróciæ czas
trwania próby  nie wiêcej ni¿ do  9 miesiêcy.
*** Wyj±tkowy przypadek ma miejsce, je¿eli próba realizowana jest przez
nieprzeciêtnego instruktora, który posiada ponadprzeciêtn± wiedzê, bardzo
aktywnie funkcjonuje w ¶rodowisku i jest bardzo pozytywnie oceniany.

Co do kandydatury dh. £ukasza Rycharskiego - moje ¼ród³a informacyjne
donios³y i¿ wycofa³ siê z kandydatury na Naczelnika.
Fakt - pomyli³em siê na forum.zhp pisz±c i¿ £ukasz nie bêdzie zamierza³
kandydowaæ. Teraz z ca³± pewno¶ci± wiem ¿e chcia³.

Sytuacja zmienia siê z dnia na dzieñ, wiêc wszystko mo¿e siê jeszcze
wydarzyæ.
Osobi¶cie nie s±dzê, aby dh. £ukasz by³ na tyle nieodpowiedzialny aby
wywo³ywaæ wojnê co do jego stopnia instruktorskiego.

Pozdrawiam,
---
phm. £ukasz Pierzchalski HR
Hufiec ZHP Toruñ