[Czuwaj] Re: turboharcmistrz

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 6 Wrz 2007, 16:04:16 CEST

Dnia 06-09-2007 o 15:16:28 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Nie zaskoczyło mnie to wcale...
> Również nie zaskoczy mnie szybka zmiana regulaminu (np. dziś), zebranie
> się
> komisji stopni i przyznanie stopnia dh. Łukaszowi Rycharskiemu (np.
> jutro).
> Pochodzę z tej chorągwi - tego typu akcje nie są dla mnie nowością...
> Lucjan Brudzyński 'Cyryl'

Cyryl... zapewniam Cię, że ani dziś ani jutro wasza Chksi się nie zbiera
(i to wiem z dobrego źródła)...
Z tego co się dowiedziałem regulamin został zmieniony w związku z uwagami
jakie miała do niego komisja rewizyjna i jest to sprawa dawniejszą niz
kandydowanie druha który lubi się uczyć :) (przynajmniej taką deklaracje
mi złożył jak chciał wejść na teren mojego obozu ;)

pozdrawiam

sikor

ps. zupełnie inną sprawą jest fakt że ksi tylko zamyka próby a stopień i
tak rozkazem przyznaje komendant, więc wszystko jeszcze może się zdarzyć.