[Czuwaj] Re: turboharcmistrz

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 7 Wrz 2007, 06:45:47 CEST

Dnia 07-09-2007 o 06:36:29 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> No to mamy dwie rozne informacje. Ja od jednego z komendantow choragwi
> wiem
> (a mowil to w gronie kilkunastu delegatow na Zjazd ZHP), ze ow ChKSI
> zebrala
> się wczoraj i zaliczyla druhowi Rycharskiemu wszystkie zadania proponujac
> zamkniecie proby. Druh Lukasz odmowil jednak zamkniecia proby na stopien
> HM.
> Nie wiem co o tym myslec. Ale to chyba już bez znaczenia w tej sytuacji.
> Pozdrawiam
> ___________________
> Tomasz Grodzki - togro w togro.pl

No to mamy przykład czystej dezinformacji mającej pewnie zwrócić naszą
uwagę na dh Łukasza odwracając ja jednocześnie od jakiejś "kombinacji
alpejskiej".
Czy przed pamiętnym spotkaniem RN ktokolwiek spodziewał się takiego wałka
? Nikt, a tu proszę scenariusz juz był gotowy. Nie wiem dlaczego teraz też
by tak nie miało być. Tu naprawdę chodzi o "być albo nie być" kilkunastu
ludzi którzy nie mają innego pomysłu na życie a w dodatku finalizują
pewnie intratne przejęcia majątku...

janusz Sikorski