Odp: [Czuwaj] Nowa wersja serwisu Dokumenty ZHP

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 7 Wrz 2007, 09:29:30 CEST

Dnia 7-09-2007 o godz. 6:53 <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):
> Biuro GK ZHP uruchomiło
> nową wersję serwisu Dokumenty ZHP
>
> http://dokumenty.zhp.pl
>
> Piszę by ostrzec że dotychczasowe linki nie będą działać
>
> Czesław

Beeeeeez sensu :)
ja lubiłam Czesiu Twoją kolorową stronke :):):)
a na powaznie, nei podoba mi się struktura dokumentów i nazewnictwo
dokumentów.
Najczęściej ściąganym przeze mnie materiałem był system stopni
harcerskich i instruktorskich i sprawności, ew statut.
W drużynie więcej nie potrzeba.
A teraz żeby to znaleźć muszę pamiętać który zjazd to uchwalił, albo
kiedy obywało się posiedzenie władzy, która to uchwalała.
NIEWYGODNIE i NIECZYTELNIE
mimo, ze w bardziej 'stonowanych' kolorach.

pozdrawiam
Ania nowakowska

Pierwsza od piętnastu lat książka
Václava Havla "Tylko krótko proszę" - już w księgarniach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fhavel.html&sid=15