[Czuwaj] Nowa wersja serwisu Dokumenty ZHP

Pią, 7 Wrz 2007, 10:17:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Anna Michalina Nowakowska" <michalina32 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 07, 2007 9:29 AM
Subject: Odp: [Czuwaj] Nowa wersja serwisu Dokumenty ZHP

> Beeeeeez sensu :)
> ja lubiłam Czesiu Twoją kolorową stronke :):):)
> a na powaznie, nei podoba mi się struktura dokumentów i nazewnictwo
> dokumentów.
> Najczęściej ściąganym przeze mnie materiałem był system stopni
> harcerskich i instruktorskich i sprawności, ew statut.
> W drużynie więcej nie potrzeba.
> A teraz żeby to znaleźć muszę pamiętać który zjazd to uchwalił, albo
> kiedy obywało się posiedzenie władzy, która to uchwalała.
> NIEWYGODNIE i NIECZYTELNIE
> mimo, ze w bardziej 'stonowanych' kolorach.

Nie musisz pamietać.
Zazwyczaj będziesz korzystać z zakładki:
IX. Instrukcje i zasady organizacyjne

czyli do instrukcji o stopnia/sprawnosciach dotrzesz tak:

Strona główna -> IX. Instrukcje i zasady organizacyjne -> IV. System
metodyczny

Od razu zaznaczam że nie mam nic wspólnego z nowym serwisem.
Zobaczyłem go dopiero dzisiaj rano.

A "moich" kolorków się nie czepiaj, nie wiesz że faceci to daltonisci ?
;-))))

"Mój" serwis będzie dostepny do końca roku pod adresem:

www.dokumenty2.zhp.pl

ale chyba będzie problem z niektórymi plikami zlokalizowanych
w "pośrednim" downloadzie.php
( np. http://dokumenty.zhp.pl/download.php?id=719 )

Mam nadzieję że odezwie się Robert Majer ( helpdesk w zhp.pl )
to może wspólnie jakoś "poprzątamy"

Czesław