RE: [Czuwaj] Podła zdrada.

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 08:59:37 CEST

> Najbardziej jednak to, że Rafał Klepacz to kłamca (w

> Niektórzy naprawdę do samego końca wierzyli w 'ekumeniczną' GK po tym
> Zjeździe...
> Cóż, jest jak jest - jest dobrze!
> Lucjan Brudzyński 'Cyryl

O ekumeniźmie świadczy Twoja powyższa wypowiedź Lucjanie. O reszcie kalsy
niech zaswiadcza przeprosiny.

Prawda zawsze jest ekumeniczna.

5 września po godzinie 18 w rozmowie telefonicznej ze mną deklarowałeś
poparcie dla Rafała i jego zespołu. Ale nie bój się, nie nagrałem Cię wiec
swobodnie także mi możesz zarzucić kłamstwo.
Nikt też nie ma nagrań Twoich opinii o Dh. dziekanie.
Dziękuję, że zechciałeś zareagować a mój post. Cenię każdy rodzaj i przejaw
odwagi. Brzydzę się tchórzostwem.

Deklarowałem nawet do soboty do godziny około 13:00. Do rozmowy z Rafałem
Klepaczem o jego spotkaniu z Łukaszem Rycharskim, które miało miejsce...
właśnie we środę 5 września... Czyżbyś nie wiedział o tym spotkaniu, czy
może zapomniało Ci się mi o tym wspomnieć??

Moje opinie na temat działań dh Woźniaka, dh Andrysiak są powszechnie znane.
Nie wypieram się ich i nigdy się nie będę wypierał. Jest jednak taka różnica
- potrafię w twarz to powiedzieć i Tobie i dh Woźniakowi i komu tam chcesz
jeszcze...

PS. Nie nagrałeś ?? Przeca teraz to hit wśród polityków Twojego ugrupowania
:)

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl