Po zjeździe Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

Szumyk szumyk w gmail.com
Wto, 11 Wrz 2007, 09:29:08 CEST

Seascout pisze:
> Jeżeli Gosia wygrałaby bez tego układu, sytuacja byłaby dużo czystsza.
> Jeżeli by przegrała bez tego układu, to naczelnikiem byłbym ja. W jednej i
> drugiej sytuacji rola niektórych komendantów chorągwi zostałaby
> zmarginalizowana.

Rafał, nie demonizuj. Żadne z was nie wygrałoby bez poparcia betonu.
Każda z waszych grup dysponowała podobnym poparciem wśród delegatów,
liczyły się tak naprawdę glosy tych co poprzednio głosowali na Teresę
Hernik, od ich głosów zależało kto zwycięży - tak czy siak zwycięzca
"cieszyłby się poparciem betonu".  Pytanie jest oczywiście za co
otrzymalibyście to poparcie.
Nie chcę wnikać kto i jak "negocjował" z korpusem. I co oferował za co.
Nie zaprzeczaj tylko proszę że ty tego nie robiłeś - obie grupy to
robiły - co do etycznej strony tych negocjacji wolałbym się nie wypowiadać.
> Dobrze, że wygrała. Mamy realną zmianę na stanowisku naczelnika. Mamy
> młodego i dynamicznego skarbnika. Mamy parę autorytetów w GK. Ale ja jestem
> pewien, że teraz Gosia jest zakładnikiem tego układu. Znowu wpływ na ZHP
> mają niektórzy komendanci chorągwi. Poprali tę kandydaturę, która pozwalała
> im ten wpływ utrzymać.
>
> Rafał Klepacz

Poparli kandydaturę oczywiście nie z pobudek ideowych :)
Czy chcemy czy nie komendanci chorągwi i sam o tym wiesz mają olbrzymi
wpływ na ZHP (częsciej zły niż dobry, ale dopóki nie zmienimy poważnie
statutu dopoty ten status quo będzie istniał.)

Grzegorz Calek pisze:
> Co do wyników, to moze za rok czy dwa okaze sie, ze jednak rzeczywiscie
> lepsza byla strategia, ze cel uswieca srodki.

Cały czas się właśnie zastanawiam nad tym...
> Znamienne jest w tym wszystkim, ze ten zjazd pokazal, jak silny byl RCZ. U
> Gosi jest w GK 4 bylych czlonków RCZ. W GK Rafala tez bylo 4 bylych
> czlonków RCZ. Paradoksem jest jednak to, ze to wszystko odbylo sie w kilka
> miesiecy po zakonczeniu zywota RCZ i to w tonie zrezygnowania i braku
> wiary w mozliwosc zmian w ZHP.
>
> Widac rzeczywistosc przerosla wyobraznie...
> GC

Czemu więc RCŻ tak się podzielił - czemu nie znalazł KOMPROMISU ?
Czemu nie mogliśmy mieć GK z Klepaczem i Sinicą w jednym ?
Aha to są pytania retoryczne proszę na nie nie odpowiadać :)

Bartek