[Czuwaj] Podła zdrada.

Wto, 11 Wrz 2007, 10:02:28 CEST

Dnia wtorek, 11 września 2007, Gofer napisał:

> Coz ja wyraznie slyszalem w radiu, ktore transmitowalo na zywo obrady
> Zjazdu, ze Gosia wyparla sie jakoby byla kiedykolwiek zwiazana z jakims
> ruchem;)

Dla mnie jest zastanawiające dlaczego Dorota Całka, która kandydowała już na
funkcję naczelnika, a także na spotkaniu w czerwcu nie odrzucała myśli o
kandydowaniu na tę funkcję ostatecznie zdecydowała się być vicenaczelniczką.

No, ale to jest pytanie do niej...nie mogę się pozbyć jednak wrażenia, że jest
trochę tak jak z premierem Marcinkiewiczem... :/

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"