Re: Po zjeździe Re: [Czuwaj] Podła zdrada.

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Nie, 16 Wrz 2007, 15:41:12 CEST

> Co ma  mundur do zmiam      moze rozwiniesz  mysl ?

Chyba nie mam wyjścia :)
Obydwaj Druhowie jak widzę macie wyższe stopnie ode mnie, więc chyba
nie muszę tłumaczyć jaką rolę w organizacji pełni Naczelnik. Mimo
wszystko to zrobię. Jednym z głównych zadań Naczelnika jest
reprezentowanie ZHP poza organizacją (bo o budowaniu wizerunku
wewnętrznego już nie wspomnę). W naszej organizacji przeprowadzana
jest obecnie zmiana umundurowania. Chyba oczywiste więc, że Druhna
Naczelnik powinna być na tym polu być przykładem. Takie jest
przynajmniej zdanie młodego instruktora tej organizacji, który nie
pamięta jakie to świetne mundury były w '36, '48 czy '64. Mnie to nie
obchodzi. Obchodzi mnie to, że Naczelnik mojej organizacji, ktoś kto
powinien być dla mnie wzorem i powinien dobrze świadczyć o mojej
organizacji, ma gdzieś tą zmianę. W końcu nikt mi nie powie, że Druhna
nie miała pieniędzy na nowy mundur (a kwestie finansowe były właśnie
argumentem za okresem przejściowym).

(pwd.) hajder