[Czuwaj] re: Mundur

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Nie, 16 Wrz 2007, 18:42:09 CEST

Harcerz jest oszczędny. Jeśli coś służy to po co to zastępować nowym ?
Chodzi nie tylko o kasę ale równiez o szacunek dla rzeczy. Dzięki
oszczędności można zrobić znacznie więcej. Mnie osobiście mocno ujeła
druhna Gosia takim a nie innym mundurem. Takim samym w jakim chodzą moje
harcerki. To daje poczucie, że jest jedną z nas. Myslę, że to jasno
określa mój stosunek do mundurów instruktorskich. Teraz co do zmiany w
umundurowaniu. Przyjdzie czas, czyli zużyje sie to co jest lub nastąpią
wymogi regulaminowe to wszystkie dziewczyny u mnie zmienią mundury na
nowe. Większa część juz ma i nim miną dwa lata od zmiany wszystkie będą
miały. A druhna Gosia pewnie w poczuciu potrzeby jaka obecnie wystąpiła,
też kupi sobie nowy mundur bo.... przyszedł na to czas. I nie wiem skąd
takie głupie pomysły i kpiny o zrzucaniu się... Uważam, że są nie na
miejscu. Do tej pory NIE REPREZENTOWAŁA CAŁEGO ZWIĄZKU, więc nowy mundur
NIE BYŁ JEJ POTRZEBNY. Teraz sytuacja się zmieniła więc pewnie sobie kupi.
Będzie za to miała mundur pozbawiony "chorób wieku dziecięcego".

Janusz Sikorski