[Czuwaj] Kurs szczepowych

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 21 Wrz 2007, 23:03:23 CEST

U=BFytkownik Andrzej Grabowski napisa=B3:
>Witam!
>
>Cos strasznie cicho na liscie. Chyba zbiera si=EA na burz=EA?
>
>Zaparaszam wszystkich ch=EAtnych do zg=B3osze=F1 na IV Kurs Szczepowych, k=
t=F3ry
>zacznie si=EA za miesi=B1c w Krakowie.

Nie wiem czy zbiera sie na burz=EA, mi zebra=B3o si=EA na wspomnienia. W 20=
02
bra=B3em udzia=B3 w Kursie Komendant=F3w Szczep=F3w organizowanym w Warszaw=
ie przez
RC=AF. Poszczeg=F3lne zaj=EAcia prowadzili instruktorzy z ca=B3ej Polski, a=
le jako
jedne z najlepszych wspominam te prowadzone przez jeszcze nieznan=B1 mi wte=
dy
druhn=EA z Gda=F1ska, hm. Ma=B3gorzate Sinice  :))

(No dobrze Andrzeju, Twoje zaj=EAcia te=BF by=B3y bardzo dobre:)

Micha=B3