Re: [Czuwaj] ordynacja i zjazdy hufców

adam grabowski grabek1 w gmail.com
Pon, 24 Wrz 2007, 20:09:48 CEST

Sprawa jest bardzo prosta, najpóźniej 28 dni przed zjazdem jest podane DATA,
MIEJSCE, OSOBY Z PRAWEM WYBORCZYM. Wszystko to powinno być w formie rozkazu
komendanta hufca. W rozkazie komendanta chorągwi też powinna być informacja
oraz wyznaczony delegat. Materiały muszą być DORĘCZONE najpóźniej 14 dni
przed zjazdem wraz z zaproszeniami (nieważne, czy osobiście do ręki czy
poprzez pocztę, ważne aby były w terminie).

Na interpretację nie ma tu za dużo miejsca. Moim zdaniem pozostaje tu tylko
interwencja Komisji Rewizyjnej Hufca z powodu naruszenia ordynacji
wyborczej. U nas komisja wysłała pismo do komendanta chorągwi, co
poskutkowało przełożeniem zjazdu.