Re: [Czuwaj] Poszukiwany bohater reportażu

Filip Springer washa w tlen.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 21:42:03 CEST

Witam
Poszukuję bohaterów reportażu o młodych ludziach, którzy szukają swoich
korzeni, przodków, założycieli rodów. Nie chodzi o zadanie "narysował swoje
drzewo genealogiczne". Szukam osób młodych dla których poszukiwanie
własnych korzeni jest warunkiem potrzebnym do samookreślenia się. To może
być każdy- kto wyruszył za granicę w poszukiwaniu pradziadka, kto na
podstawie zbioru odnalezionych fotografii odnalazł członków swojej rodziny
rozsianych po kraju, kto badał historię swojego domu/mieszkania i odkrył
zaskakujące historie.

Sprawa jest dość pilna, takich historii są setki, jesli coś Wam przychodzi
do głowy byłbym szalenie zobowiązany bo jestem w sporej kropce.

Reportaż jest pisany dla jednego z miesięczników społeczno- kulturalnych.
Szczegółowe informacje na priv.
Serdecznie pozdrawiam
Filip Springer
Magazyn Wędrowniczy Na Tropie