[Czuwaj] pytanie do prawnikow:)

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 23:40:10 CEST

klauzula wykonalności to duża pieczątka stawiana przez sąd np. na wyroku i oznacza ona, że możesz pójść np. z tym wyrokiem do komornika, aby zaczął działać i np. ściągał dla Ciebie pieniądze od dłużnika

komornik bez klauzuli wykonalności może w niektórych przypadkach jedynie zabezpieczyć np. pieniądze dłużnika, ale nie może ich do czasu uzyskania klauzuli (czyli dużej pieczątki) przekazać Tobie

jeżeli potrzebujesz pomocy, to napisz e-maila na mój adres, to pomogę

tomek