[Czuwaj] arsenal

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 1 Kwi 2008, 12:02:16 CEST

01-04-08, Rafal.Suchocki w pse.pl <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):

> O tym punkcie piszę w Wyborczej, Seweryn Blumsztajn:
>
> http://www.gazetawyborcza.pl/1,75478,5071846.html

A ja się w dużej mierze z nim zgadzam. Ile razy jeszcze robienie szopki z
wojny będzie nazywane uczeniem patriotyzmu? Zamiast brać przykład z naszych
bohaterów w sposób symboliczny, małpujemy to co było dla nich koniecznością
i robimy sobie z tego niezłą zabawę. Bo jak jest inaczej? Rzesza maniaków
broni i wojny po raz kolejny robi szoł.

Nie chciało mi się już komentować tegorocznego arsenału. Po co przenośnie?
Pokażmy prawdziwą walkę. Na wojence to było...

Pif, paf.
Ech, szkoda słów.