[Czuwaj] PKP i spóźnienia

washa washa w tlen.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 23:55:45 CEST

Przepraszam za offtop ale może listowicze pomogą.
Dla jednego z dzienników ogólnopolskich piszę reportaż o tym jak opóźnienia w PKP komplikują dramatycznie ludziom życie. Poszukuję osób, które poniosły wymierną, policzalną stratę w związku z działaniem PKP i opóźnieniami pociągów. Ktoś stracił pracę za ciągłe spóźnienia, zlecenie, spóźnił się na rozmowę kwalifikacyjną, albo często jeździ pociągami i spędza w nich więcej czasu niż w pracy.
Interesują mnie też straty osobiste typu – odeszła żona, zerwała dziewczyna, obrazili się przyjaciele bo „pociąg się spóźnił”.

Będę wdzięczny za pomoc
Jakby Wam przyszedł ktoś do głowy, kto chciałby opowiedzieć o swoich stratach(nawet anonimowo) dajcie znać.
Pozdrawiam

Filip Springer
fotoreporter, dziennikarz
kontakt w filipspringer.com