[Czuwaj] arsenal

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 2 Kwi 2008, 12:45:02 CEST

02-04-08, Pablo <pablo w people.pl> napisał(a):

> Porównywanie tych akcji jest zupełnie bezcelowe, zabezpieczenia tego
> konwoju
> dzis były by dużo wieksze, niech z tymi ich zabawkami startują do
> dzisiejszej konwojowanej "więźniarki"

BEzcelowe i bezsensowne jest ciągłe babranie się w tym przy jednoczesnym
braku programu. Nie, nie mówię o ZHR czy ZHP, mówię o polskim harcerstwie.
Bieda z nędzą, zabawa w wojnę i odmienianie hiostorii przez wszystkie
możliwe przypadki.

Biedą jest to, że nie potrafimy wznieść się na poziom naśladowania bohaterów
wojennych w warstwie wyższej niż sama walka. Robimy sobie z tego zabawę,
bieganie z bronią w ręku.

Ile lat jeszcze będzie za nami ciągnęła się trauma wojny, ile lat będziemy
żyli w mega wielkim kompleksie że nie jesteśmy w stanie nic lepszego
wymyślić ani zrobić?

Czasami myślę, że harcerstwo jest jak wdowa po bardzo znanej osobie. Drugi
raz za mąż już nie wyjdzie. Do końća życia będzie wspominać zmarłego
małżonka. :]