[Czuwaj] Krzyz harcerski laczczy krzyz ZHP ??????

Szumyk szumyk w gmail.com
Wto, 1 Kwi 2008, 11:45:13 CEST

seascout w o2.pl pisze:
> A teraz, dlaczego tak.
>
> Ja jestem za tym by dzielić się Krzyżem z innymi organizacjami. Nie rozumiem tego, dlaczego oni akurat chca używać naszej odznaki, ale skoro mają jakieś powody - to dlaczego nie. Seascout

I to jest właśnie cynizm - nie wiesz dlaczego ZHR chce używać krzyża
harcerskiego ? Nie rozśmieszaj mnie.
W całej tej dyskusji mijamy się bo (CELOWO) nie odpowiedzieliśmy sobie
na pytanie czy rozmawiamy o krzyżu HARCERSKIM czy o krzyżu harcerskim ZHP ?

Wszystkie organizacje skautowe używają LILIJKI SKAUTOWEJ - bo są skautowe :)
A harcerskie organizacje chcą używać KRZYŻA HARCERSKIEGO - pełna analogia :)

To tak jakby teraz jakaś organizacja skautowa powiedziała my zastrzegamy
lilijkę skautową bo to MY jesteśmy (pierwsi, najlepsi, najprawdziwsi,
najbardziej wierni, z pełną ciągłościa itd. itp wstaw se co ci się
podoba), a wy możecie używać lilijki za naszą zgodą :D

Kuriozum będzie jak zaczniemy się procesować o to czyj jest krzyż - a na
na razie zmierzamy dokładnie w tym kierunku.

Miłej zabawy ... :(

Generalnie odpływam już od harcerstwa ale moim zdaniem sprawa jest
idiotyczna i tu się zgadzamy trzeciorzędna dziś :)

Szumyk emerytowany harcmiszcz :)