[Czuwaj] Problemy realne

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 3 Kwi 2008, 19:53:13 CEST

Dnia 03-04-2008 o 17:47:27 Tomek <climbton w poczta.onet.pl> napisał(a):
> W imie zasady, że nie walczy sie z wiatrakami u nas w drużynie, cała
> kadra ma ukończone kursy (tu ukłon w stronę choragwi kieleckiej za
> organizacje takich kursów co roku) . Unikamy w ten sposób wielu
> nieporozumień zwlaszcza na obozach. Ukończenie kursu wszyscy traktują,
> nie jako niezbędną koniecznośc ale np jako jedno z zadań na stopnie.  Co
> do kosztów kursów, to oczywiście jest rotacja kadry w drużynie, ale
> nigdy nie było tak, żeby nie znalazły się środki na opłacenie kursu dla
> kadry, tym bardzij że nie pobiera wynagrodzenia na obozie.
> [...]

Tomku,
Dodaj jednak, że i w naszej chorągwi wymagane było już w 2006 r., że
członek kadry wychowawczej nie mógł być jednocześnie oboźnym itd.
Osobiście sam miałem problemy z zatwierdzeniem obozu właśnie przez to, że
nie chciano mi w KCH uznać wszystkich członków kadry jako członków kadry.
--
Pozdrawiam!
Marek Jedynak