[Czuwaj] Problemy realne

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pią, 4 Kwi 2008, 10:08:56 CEST

Cyrylu!

Przeczytales, czy tylko rzuciles okiem?
Wskaz zapis, który w tym rozporzadzeniu mowi choc slowo o tym, ze kierownik
placowki nie może pelnic jednoczesnie funkcji wychowawcy.

Nie możemy doprowadzac do dowlnej interpretacji przepisow w zaleznosci od
tego jak komu jest wygodnie.
I od kogo, jak od kogo, ale od Ciebie bym jednak oczekiwal precyzji.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl

Tomku, ależ mnie nie zrozumiałeś :)
Nigdzie nie napisałem, że istnieje obowiązek wyznaczania kierownika
placówki, który nie mógłby być jednocześnie opiekunem - wychowawcą. Więcej,
podobnie jak Ty stoję na stanowisku, że skoro nie ma odpowiedniego zapisu w
rozporządzeniach (lub ustawach) to nie ma takiego obowiązku, a urzędnicy z
Kuratorium Oświaty przekraczają swoje kompetencje.
Tomku, właśnie ze względu na 'oczekiwaną precyzję' nie pisałem ani słowa
komentarza, bo w mojej ocenie wszystko jest JASNO napisane w rozporządzeniu.
A jak czegoś urzędnik ode mnie żąda to uniżenie proszę go o podstawę prawną.
Gdy jej zaś nie znajduje to tak mimochodem przypominam mu o tym że jako
urzędnik może poruszać się jedynie w sferze nakazanej prawem. :)

Ps. Mam nadzieję, że choć nie wprost, to jednak odpowiedziałem na Twoje
pytanie :) Jak chcesz rozwinąć temat, zapraszam do rozmowy prywatnej.

hm. Lucjan Brudzyński HR 'Cyryl'
Członek Rady Naczelnej ZHP
Skarbnik Hufca ZHP Sopot

Związek Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Gdańska Hufiec Sopot
Al. Niepodległości 679; 81-854 Sopot
tel./fax 058 551 00 36
e-mail: sopot w zhp.pl

1% Nie daj Fiskusowi - podaruj harcerzowi!
www.sopot.zhp.pl